Wiz Khalifa最新專輯Rolling Papers中的主打歌曲

不改Wiz Khalifa的糜爛風格

又是一首夜店趴踢的饒舌歌曲


歌詞取自美國歌詞網站  
burbler.bmp  

一樣歡迎大家指正錯誤

或是有不懂的地方也提出來一起討論吧!



Rolling Papers.jpg  




youtube:

[verse 1 - wiz khalifa]

last night i let the party get the best of me
昨晚的派對我任由自己爛醉

waking up in the morning: two hoes laying next to me

早上醒來:旁邊躺著兩個辣妹

plus i heard an officer arrested me

我還聽到警察老爺說要逮捕我

good weed and cold drinks: that's the motherfucking recipe

美好的菸草配上冰透的酒精:我們的生活就是這樣過

nigga and we roll deep, so deep

狐群狗黨排排站全部到齊

it's going down in this bitch: concrete
現在要一起舉行這場革命:擊敗狗屁的現實

we gonna party all night: no sleep
我們要狂歡的通宵派對:不用睡了

tell the owner them is all my gang
告訴老闆我們全是一夥的

so tonight everything is on me
所以今晚全部由我請客


[hook - wiz khalifa]

the drinks is on me
美酒都算我的

the bitches, the hotel, the weed is all free
這些辣妹,房間,大麻通通都算我的

get high, i mean so high we gon' see the whole suite
High 到最高潮,我們會參觀全部的套房

then fly to a level where you gonna need your own key
High 到你們會想要一把鑰匙來更熟悉彼此

 

(2x)
no driving, no sleeping
不準中途離席,不準回房就寢

live it up like like it's the weekend
過的超級奢華就像個美好的假期

when the dj play the right song
DJ挑到了適合今晚的歌曲


gonna drink, gonna party all night long
那就喝吧,開趴整晚不用休息 

 
 

[verse 2 - wiz khalifa]

leaving from the club now she wanna stay with us
離開派對現在她想跟著我們


came to spend it all, don't care what i'm paying for
我會盡情享用,絕對不考慮後果

used to be too young, now i'm out here buying the bar
年輕時曾經夢想,現在我要包下這間酒吧

everytime i look up, it's another red cup
每次回顧這個事實,那只是另一件過往

bunch of niggas in the game but they ain't playing with us
派對上還有群混混但我們懶的管他

they just paying enough
他們窮的只付的起門票

man them niggas ain't ballin they just laying it up
這些傢伙一點都不屌遜的像個泊車小弟

saying they does, i'm just rolling hella weed
跑車幫我停,我還得再來支快樂的大麻

on my way to the club
邊哈邊走進派對

i had to wait at the club
這場盛會裡我的客人滿廳

but now i don't cause everything is on me
但我不擔心因為今晚我會將帳單付清

 

[hook - wiz khalifa]

the drinks is on me
美酒都算我的

the bitches, the hotel, the weed is all free
這些辣妹,房間,大麻通通都算我的

get high, i mean so high we gon' see the whole street
High到全部鎮民都圍過來抗議

we fly i mean so fly we need the whole wing
我們狂歡到白粉全都用了下去

 

(2x)
no driving, no sleeping
不準中途離席,不準回房就寢

live it up like like it's the weekend
過的超級奢華就像個美好的假期

when the dj play the right song
DJ挑到了適合今晚的歌曲


gonna drink, gonna party all night long
那就喝吧,開趴整晚不用休息 
 



(4x)
party all day
狂歡一整天

party all night
狂歡一整夜

you say you wanna party
你說你想來個派對

let's party alright
沒問題那就開個派對

(2x)

no driving, no sleeping
不準中途離席,不準回房就寢

live it up like like it's the weekend
過的超級奢華就像個美好的假期

when the dj play the right song
DJ挑到了適合今晚的歌曲


gonna drink, gonna party all night long
那就喝吧,開趴整晚不用休息 
 



party all day
狂歡一整天

party all night
狂歡一整夜

you say you wanna party
你說你想來個派對

let's party alright
沒問題那就開個派對

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Qoo評論站 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()